Yazmak

Yazmak geliyor bazen insanın içinden, nedensiz sadece düşüncelerini somutlaştırmak istiyo belki de, bilemiyorum. Çok şey geçiyo zihnimden ve çok karışıklar, bir türlü kavrayamıyorum, düzene sıraya bir akışa koyamıyorum. Belki de o yüzden yazmak istiyorum. Düşüncelerimi düzenlemek, sıraya koymak en önemlisi kendimi anlamak, tanımak için yazmak. O an aklından geçen, yakalayabildiğin kadarını düzensiz, sırasız olduğu gibi yazmak. Sonra okumak ve zihnimin işleyişini görmek, kendimi kavramam gerekiyo.
Yazmak belki de insanın kendisini tanımasını, anlamasını sağlayan en eski(farkındayım tartışılır bir konu) ve en etkili yöntemdir. O yüzden sadece yazıyorum bazen! Yazıyorum ki kendimi tanıyayım. Kendimi tanımaya çalışıyorum ki kendimi doğru ifade edeyim, doğru tanıtayım. Zira insan kendini ne kadar az tanırsa, o kadar yanlış  ifade ediyor!
Bu aralar taktım yazmaya neden ki acaba! yazar mı olmak istiyorum yoksa =) yok canım sadece bir şeyler üretmek, paylaşmak istiyorum bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder